یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 28 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر ویژه پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۰:۰۳:۲۸

حادثه سکوی امیرکبیر تکذیب شد
آغاز دور جدید فعالیت‌های اکتشاف نفت ایران در خزر

باشگاه خبری فراساحل: مدیر عامل شرکت نفت خزر با رد هرگونه حادثه سکوی نفتی امیرکبیر ایران در دریای خزر از آغاز دور جدید فعالیتهای اکتشافی در این حوزه هیدروکربوری خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از خبرگزاری مهر، علی اصولی با بیان اینکه هم اکنون فعالیت‌های دستگاه حفاری نیمه ‌شناور امیرکبیر ایران به طور طبیعی در دریای خزر در حال انجام است، گفت: «هیچ‌گونه حادثه جدی در طول فعالیت این دستگاه حفاری نیمه شناور در دریای خزر رخ نداده است».

مدیرعامل شرکت نفت خزر با اعلام اینکه هم اکنون تعمیرات اساسی و دوره‌ای تجهیزات و ماشین‌آلات سکوی امیرکبیر به پایان رسیده است، تصریح کرد: «در حال حاضر تعمیرات برخی از شناورهای یدک‌کش و پشتیبانی سکوی امیرکبیر در حال انجام است که به زودی به پایان می‌رسد». این مقام مسئول با تأکید بر اینکه به‌زودی دور جدید فعالیت‌های اکتشاف نفت و گاز ایران در دریای خزر آغاز می‌شود، اظهار داشت: «بر این اساس حفاری چاه‌های جدید اکتشافی در بلوک هشتم دریای خزر توسط سکوی امیرکبیر آغاز خواهد شد».

اصولی با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی هیچ‌گونه مشکلی برای از سرگیری فعالیت‌های اکتشافی ایران در دریای خزر توسط سکوی امیرکبیر وجود ندارد، تأکید کرد: «با انجام حفاری‌های چاه‌های جدید اکتشافی، احتمال کشف ذخایر هیدروکربوری جدید در حوزه دریای خزر دور از ذهن نخواهد بود».



  کد خبر : 778
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :